Działaj

Czy czasami masz takie chwile, że nie wiesz co będziesz robił przez cały dzień. Chcesz aby ten dzień już się skończył, nie ważne, że się jeszcze nie zaczął. Masz takie dni, aby ten czas przyśpieszał. Śpisz dłużej ponieważ nie wiesz co będziesz robił cały dzień. Wiesz o tym że każdy kolejny dzień to kolejna monotonność. Nie masz motywacji w sobie, nie masz potrzeby by dalej żyć. Powiedz mi czy ty tak jak ja, spędzasz niepotrzebne chwile siedząc przy komputerze, telewizorze, czekasz na swoje szczęście Zamiast wziąć szczęście w swoje recę. Chcesz wiedzieć teraz że nie jesteś idealny - nikt nie jest. Większość osób boi się opinii innych. Każdy nie chce krytyki, ale krytyka napędza Cie do działania. Może się przedstawię. Witam, jestem Kamil. Od zawsze byłem obarczany złą opinią innych i chyba dalej będę. Pamiętam jak spędzałem swoje dni siedząc cały dzień w domu i narzekając na swój los.

 Czy ja tego chciałem, czy na prawdę wiedziałem co mnie w życiu czeka? Czy wiedziałem że będę tak odbierany?