Niepełnosprawność


Kilka miesięcy temu byłem w Poznaniu na Nick Vujicicu jest to osoba bez nóg i bez rąk.
Jak wracałem z tego eventu pewna Pani powiedziała że obetnie sobie ręce i nogi,
 i też będzie robiła taką wielką karierę. Ja się pytam czy sława jest ważniejsza od zdrowia?
Wczoraj byłem u cioci i usłyszałem takie słowa że ludzie nie pomagają osobą niepełnosprawnym. Tak niestety to prawda. Cioci dokładnie chodziło o to że ludzie mówią że jest źle, lecz nikt ich nie słucha. Widzę na ulicy ludzi niepołnosprawnych i wiem że ciężko jest im żyć w naszym świecie. Tam gdzie są dla zrobione pomoce, a jest ich bardzo mało, to ludzie je niszczął. 
W mojej rodzinie mój kuzyn jest osobą która nie chodzi, gdy był mały z nami biegał i grał w piłkę. Nie wiadomo co się stało i nagle coś go sparaliżowało i  teraz jeździ na wózku.
 Nawet lekarze nie wiedzą co się dzieje i niestety nie wiedzą jak mu pomóc. 


Oglądając strony z pracą to widziałem dużo ofert zatrudnię osobę niepełnosprawną. Stawki są bardzo wysokie. Wiem ze rodzice dla ludzi niepełnosprawnych dostają pieniądze, wiem że są też przewidziane domy pomocy społecznej, dostają również dodatkową rentę oraz pomoce z NFZ.

 Więc niepełnosprawność to szczęście czy udręka?