NEW ERA





Witam.
Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście. 
Niestety mój blog, który częstował was wierszami i  opowiadaniami na dłuższy czas ucichł. Moja systematyczność w pisaniu nie istniała. Każdy dzień, który mogłem wykorzystać na zrobienie czegoś pożytecznego, nie znalazł miejsca w moim kalendarzu. Sam wiem, że moje życie polegało na totalnym olewaniu wszystkiego co się wokół mnie działo. Teraz nie będę szukał głupich wymówek dlaczego nie pisałem, bo to nie ma sensu. Po prostu sam nie mogłem zagospodarować sobie porządnie dnia. Myślałem o innych rzeczach kiedy musiałem się skupić. To nie tak, że zapomniałem o pisaniu po prostu nie widziałem w tym sensu. Przyzwyczaiłem się do złych nawyków, które zabierały mi cenne godziny. Rozleniwiłem się i żyło mi się tak dobrze,  nie chciałem nic zmieniać. Pisanie bloga zaniedbałem ponieważ miałem dużo nauki i wiedziałem, że to jest ważniejsze, ale kiedy łapałem za zeszyt uciekałem od niego, szukając sobie innego zajęcia. Obiecałem sobie, że zacznę pisać a jedyne co mi doskwierało to cisza. Plany które sobie wyznaczyłem nie zostały zrealizowane. Wiedziałem, że zawsze znajdę jakąś wymówkę. Powiedziałem sobie dość, bo niechciałem już tak żyć wciąż. 

Znajdź siebie to nic nie kosztuje, a pozwoli ci wejść na górę z życia wycisnąć strumień, złapać szczęśliwą chmurę.  


Pewnie zauważyliście, że na blogu pojawił się nowy wygląd, bo na tamten już nie mogłem patrzeć.
Dziękuję serdecznie za zmienienie mojego bloga na lepsze Mikołajowi Hoppe: https://www.facebook.com/mikolajhoppedesign.
Na górze pojawiły się zakładki, w którym każdy post będzie posegregowany i każdy z Was będzie mógł wejść tylko na to na co będzie miał ochotę. Zakładka sport jest nową opcją na blogu, tam będę dodawał różne moje przemyślenia odnośnie sportu różnego typu. Myślę, że warto tam zaglądać.

FLARRI to nie tylko blog modowy #LOOKBOOK, chcę aby było to miejsce, w którym poza modą będę mógł podzielić się swoimi wierszami #ROWS oraz życiowymi przygodami #STORIES
żeby tego było mało jest dział dla tych co nie lubią siedzieć w miejscu #SPORT
Zapraszam serdecznie na mojego Facebooka, na którym dodaje wiersze, które nie znajdziecie na blogu.
 Więc na podsumowanie zachęcam do śledzenia mnie od nowa, bo myślę, że będzie warto.
https://www.facebook.com/FLARRI 

 Serce wkładam tu pisząc, żyję by dać Tobie to co najcenniejsze i oferować swoje szczęście, dlatego warto się na chwile zatrzymać i znaleźć u mnie swoje miejsce, a ja obiecuję, że na pewno się Tobie odwdzięczę.
 






T-SHIRT/KOSZULKA H&M BLUE
SHORTS/SPODENKI  RESERVED
SUNGLASSES/OKULARY  BLOCX
SHOES/BUTY REEBOK